Tijdelijke functie office manager

NVE Salaris is een administratieve dienstverlener op het gebied van salarisadministraties en alles wat met personeel te maken heeft. Door het bieden van persoonlijke aandacht en een flexibele  instelling proberen wij om zo dicht mogelijk bij onze cliënten te staan. Hetzelfde geldt overigens ook voor onze medewerkers. Inmiddels werken wij met een hecht team van twintig  medewerkers waar de werksfeer een zeer belangrijk onderdeel is.

In verband met het zwangerschapsverlof van onze office manager zijn wij voor de periode half december – eind mei op zoek naar een tijdelijke invulling voor deze functie (32 – 40 uur per week). Wil jij werken bij een jong en groeiend bedrijf? Wil je graag werken in een team van enthousiaste collega’s? Dan is dit misschien iets voor jou!

Taken en verantwoordelijkheden 

  • Je bent het visitekaartje van het bedrijf
  • Het eerste telefonische aanspreek punt voor onze klanten
  • Contact met leveranciers en verantwoordelijk voor de noodzakelijke bestellingen
  • Verrichten van lichte administratieve werkzaamheden als debiteuren beheer en facturatie
  • Ontvangen en begeleiden van onze gasten

Functie eisen

je beschikt over:

  • Een afgeronde Havo/Mbo opleiding
  • Ervaring met Word en Excel
  • Goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels
  • Een klantgerichte instelling, collegiaal, accuraat, integer en kan zelfstandig werken
  • Relevante werkervaring

Spreekt deze functie jou aan? Stuur dan jouw motivatie met CV per e-mail naar John Nelis (John@nvesalaris.nl). Voor meer informatie kun je natuurlijk ook altijd een kijkje nemen op nvesalaris.nl of bel ons op 010 – 426 00 82.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet wenselijk